نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

همانطور که میدانید استان اصفهان یکی از قطب های حال حاضر سنگبری در کشور می باشد. در شهرک صنعتی محمود آباد که بزرگترین شهرک صنعتی این استان می باشد حدوداً ۷۵۰ واحد سنگبری وجود دارد. اما این سنگ بری ها احتیاج به لوازم جهت فراوری و تهیه انواع تایل و اسلب دارند.ما در کارخانه سایش سنگ به صورت کامل از کلیه لوازم و دستگاه های سنگ بری در اختیار شما قرار می دهیم. این لوازم عبارتند از:

  • آمین
  • رزین و اپوکسی
  • لقمه سنگ ساب ها در انواع مختلف
  • آروزیل

و دیگر محصولات لازم در صنایع سنگبری که در مقالات قبلی به آن ها اشاره کردیم. با توجه به تراکم سنگبریها در این شهرک، ما و همکاران ما در کارخانه سایش سنگ می توانیم کلیه این سنگ بری ها و علاوه بر آن ها دیگر سنگ بری ها در سراسر کشور را تامین کنیم. تا در جهت توسعه صنعت سنگ بری سریع تر گام برداریم.ما در ادامه می خواهیم به یک سری از سوالات شما درباره کارخانه و فروشگاه سایش سنگ پاسخ دهیم.این سوالات عبارت اند از:

  • هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟
  • چه محصولاتی در این فروشگاه وجود دارند؟

هدف از ایجاد کارخانه سایش سنگ چه بود؟

قبل از آن که جواب سوال شما را بدهیم، به تاریخچه کارخانه خواهیم پرداخت. کارخانه سایش سنگ از سال 1392 کار خود را شروع کرده است. در زمینه ارائه لوازم مصرفی سنگ بری ها نیز جزء با سابقه ترین ها و با تجربه ترین هاست. هدف از ایجاد این کارخانه ارائه قطعات و لوازم مورد استفاده در سنگ بری ها برای فراوری سنگ ها در انواع مختلف می باشد.  

چه محصولاتی در کارخانه سایش سنگ وجود دارند؟

کارخانه ما با نام سایش سنگ در زمینه ارائه محصولات با کیفیت به مشتری سابقه درخشانی دارد.اکنون میخواهیم این محصولات را با هم بررسی کنیم.

  • لقمه سنگ ساب ها

اصلی ترین محصول کارخانه سایش سنگ لقمه سنگ ها می باشند. در زمینه لقمه سنگ ساب ها ، فروشگاه سایش سنگ خدمات گسترده ای را ارائه می دهد. تنوع لقمه سنگ ساب ها در این کارخانه بسیار زیاد می باشد. به طوری که با هر قیمت و هر درجه کیفیتی که بخواهید به شما این محصولات را ارائه میکنیم.ما در حال حاضر 3 برند لقمه سنگ ساب را در این کارخانه در اختیار داریم.این سه برند عبارت اند از:

البته لازم به ذکر است که یک نوع لقمه سنگ ساب گرانیتی نیز در ماه آینده پس از انجام آزمایشات لازم بر روی آن به شما معرفی خواهیم کرد.

  • ماستیک ها:

پس از سنگ ساب ها به سراغ ماستیک ها می رویم که دومین محصول محبوب کارخانه سایش سنگ پس از سنگ ساب ها می باشند. در زمینه ماستیک ها نیز کارخانه ما فعال می باشد. ماستیک های تولیدی کارخانه ما بسیار با کیفت و با دوام می باشند. به گونه ای که :

  • تغییر رنگ نمی دهند
  • چسبندگی بسیار بالایی دارند
  • دوام و عمر طولانی دارند

برند های ماستیک موجود را در طی چند روز آینده به شما معرفی خواهیم کرد.  

  • اروزیل ها:

در کارخانه سایش سنگ اروزیل های بسیار با کیفیت موجود هستند. اروزیل ها در انواع و برند های مختلفی به مشتریان گرامی ارائه می گردد.

سایر محصولات

در کارخانه ما محصولات دیگری مانند:

  • کربنات
  • استایرن
  • آمین ها

نیز به شما ارائه می گردد.در مورد هر یک در بخش مقالات توضیحات بسیاری را به شما ارائه کردیم.  

نحوه ارائه خدمات:

در کارخانه سایش سنگ مهم ترین بخش نحوه ارائه خدمات به مشتری های ما می باشد. ما به دو صورت نقدی و اقساطی با مشتریان گرامی توافق می کنیم. اما در زمینه گارانتی و خدمات پس از فروش با توجه به محصول خریداری شده مدتی برای آن تایین می شود. اگر طی این مدت برای محصول خریداری شده اتفاقی بیافتد مشاورین کارخانه ما شما را راهنمایی می کند.

چگونه می توانید محصولات موجود را از کارخانه سایش سنگ تهیه کنید؟

شما می توانید با استفاده از دو روش زیر اقدام به خرید محصولات ما از سایت سایش سنگ کنید:

  1. شما می توانید با افزودن این محصول به سبد خرید و تعیین مقدار مورد نیاز خود محصول را به صورت کاملا الکترونیکی و غیر حضوری فقط با چند کلیک، خریداری کنید.
  2. روش دوم این است که شما می توانید با شماره های تلفن داده شده در بخش بالایی سایت تماس بگیرید و این محصول را تهیه نمایید.

 

سخن پایانی:

در این مقاله سعی کردیم شما را با محصولات و نحوه خرید از فروشگاه و وبسایت خودمان آشنا کنیم. در مقالات بعدی به صورت تخصصی تر به هر کدام می پردازیم. تا شما با ابزار آلات سنگ بری آشنا شوید. برای راهنمایی و مشاوره با مشاورین و متخصصین ما در کارخانه تماس بگیرید. همچنین ما را در اینستاگرام دنبال کنید تا از آخرین اخبار سایت مطلع شوید.



:: برچسب‌ها: ساب سنگ ماستیک سنگ ,
:: بازدید از این مطلب : 360
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 6 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

در سال های اخیر بسیاری از افراد به روش های مختلف در حال مهاجرت به کشور ترکیه هستند. در این مقاله بهترین روش های اخذ اقامت ترکیه را مورد بررسی قرار می دهیم.

اقامت ترکیه از طریق خرید ملک

مهاجرت به ترکیه و دریافت پاسپورت با خرید ملک، یکی از بهترین روش ها برای اخذ اقامت ترکیه، محسوب می شود. یکی از مهمترین شرایط خرید ملک در ترکیه این است که افراد غیر بومی اجازه خرید ملک در مناطق روستایی و دهکده ها را ندارند و فقط می توانند در مکان هایی ملک خریداری کنند که دولت ترکیه به آنها اجازه دهد. در حقیقت با توجه به قوانینی که کشور ترکیه در مورد خرید ملک وضع کرده است، متقاضیان می توانند از طریق خرید ملک، اقامت کشور ترکیه را اخذ کنند. تا وقتی که ملک خریداری شده در تملک فرد متقاضی باشد، این امکان برای او وجود دارد که اقامت خود را تمدید نماید.

 افراد متقاضی می توانند بعد از خرید ملک و انتقال سند مالکیت به صاحب ملک، از اداره مهاجرت کشور ترکیه، وقت ملاقاتی برای دریافت اقامت خود بگیرند. بعد از این مرحله افراد متقاضی می توانند با در دست داشتن مدارک لازم در زمانی که از طرف سفارت تعیین شده، به اداره مهاجرت کشور ترکیه مراجعه کرده و مجوز اقامت یک ساله دریافت کنند.

از مهمترین شرایط برای  خرید ملک در ترکیه، داشتن حساب بانکی در یکی از بانک های این کشور است. در صورتی که متقاضیان در این کشور حساب بانکی نداشته باشند، اجازه خرید ملک نخواهند داشت. در حقیقت افراد متقاضی می توانند با خرید خانه ایی به ارزش 250 هزار دلار آمریکا، از مزایای شهروندی این کشور بهره مند شوند. افراد متقاضی می توانند با خرید ملکی در ترکیه به قیمت 250 هزار دلار، بین 2 تا 3 ماه پاسپورت ترکیه را دریافت کنند. افرادی که نمی توانند خانه ایی به مبلغ 250 هزار دلار خریداری کنند، این امکان را دارند که با خرید ملکی به قیمت 60 هزار دلار نیز اقامت ترکیه را بگیرند. این اقامت، اقامت توریستی 3 ساله بوده ولی تا  10 قابل  تمدید می باشد. افراد متقاضی در این 3 سال اجازه ندارند در کشور ترکیه کار کنند.

یکی دیگر از روش های اخذ اقامت ترکیه، اخذ اقامت از طریق کار است. شما می توانید با شرکت در کلاس های حسابداری حساب لیرن و اخذ مدارک بین المللی حسابداری برای ار به ترکیه مهاجرت کنید.

اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری

اخذ اقامت ترکیه از طریق سرمایه گذاری یکی از مناسب ترین روش ها برای مهاجرت به این کشور است. مبلغی که دولت ترکیه برای سرمایه گذاری مشخص کرده، در بخش های اقتصادی این کشور متفاوت است ولی در نهایت منجر به اخذ اقامت دائمی این کشور می شود.

 پاسپورت کشور ترکیه بسیار معتبر بوده و به مدت  10 سال دارای اعتبار می باشد. کشور ترکیه نسبت به بسیاری از کشورها، مبلغ کم تری را برای سرمایه گذاری در نظر گرفته است و در نتیجه بسیاری از افراد برای سرمایه گذاری به کشور ترکیه مهاجرت می کنند. سرمایه گذاری در کشور ترکیه روش های مختلفی دارد و افراد می توانند با توجه به شرایط خود، یکی از این روش ها را انتخاب کنند.

یکی از بهترین روش ها برای سرمایه گذاری در کشور ترکیه، سرمایه گذاری از طریق خرید سهام است. دولت ترکیه به خاطر رشد و پیشرفت اقتصادی که در طول این سال ها داشته، سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه و سهام را تصویب کرده است. مبلغ مورد نیاز برای خرید سهام، 500 هزار دلار است و افراد باید این مبلغ را در حساب بانکی خود داشته باشند. افراد با سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه و سهام، می توانند اقامت این کشور را اخذ کنند. از مهمترین شرایط برای سرمایه گذاری از طریق اوراق قرضه و سهام، نگه داشتن اوراق قرضه به مدت سه سال است و این کار با نظارت وزارت امور خارجه کشور ترکیه انجام می شود. افرادی که با این روش اقدام به سرمایه گذاری می کنند، تا 3 سال اجازه ندارند سهام خود را بفروشند و این سرمایه تحت نظر وزارت صنایع و فن آوری کشور ترکیه قرار می گیرد.

 یکی دیگر از روش های سرمایه گذاری در کشور ترکیه، سرمایه گذاری در بازار املاک است. با توجه به این که بازار مستغلات و املاک رونق زیادی در کشور ترکیه دارد، شرکت های داخلی و خارجی زیادی در زمینه املاک در کشور ترکیه مشغول به کار می باشند. دولت ترکیه به منظور پیشرفت این صنعت، به افرادی که در این زمینه سرمایه گذاری می کنند، مزایای زیادی می دهد. برای سرمایه گذاری در این روش، افراد متقاضی به سرمایه ایی در حدود 500 هزار دلار نیاز دارند.

اقامت ترکیه از طریق ثبت شرکت

یکی از متداول ترین روش ها برای اخذ اقامت کشور ترکیه، اقامت از طریق ثبت شرکت است. در سال های اخیر سرمایه گذاران زیادی با این روش به کشور ترکیه مهاجرت کرده و اقامت این کشور دریافت کرده اند. از آن جایی که هزینه های راه اندازی و ثبت شرکت در کشور ترکیه در مقایسه با سایر کشورها خیلی کم تر است، بسیاری از سرمایه داران کشور ترکیه را برای ثبت شرکت انتخاب می کنند.

ثبت شرکت در ترکیه مزیت های زیادی دارد و مهمترین مزیت آن این است که میزان مالیات پرداختی برای ثبت شرکت خیلی کم است و افراد متقاضی مجبور به پرداخت مالیات های سنگین نمی باشند. ثبت شرکت در ترکیه انواع مختلفی دارد و دولت ترکیه برای ثبت هر کدام از این شرکت ها شرایط مخصوصی تعیین کرده است.

ثبت شرکت با مسئولیت محدود، یکی از انواع ثبت شرکت در ترکیه است. برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود، دست کم به یک نفر و حداکثر 55 نفر شریک لازم است. هزینه ایی که برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود تعیین شده است، در حدود 2100 دلار می باشد. در این روش دو حساب ارزی برای ثبت شرکت، مورد نیاز است. یکی از این دو حساب باید به نام مدیر شرکت و دیگری باید به نام شرکت ثبت شده باشد. طبق قوانینی که دولت ترکیه برای ثبت شرکت با مسئولیت محدود در نظر گرفته است، سهم همه سهامداران شرکت از سود و زیان شرکت، به میزان سهم این فرد حقوقی یا حقیقی بستگی  دارد و اگر شرکت ورشکسته شود، افراد طلبکار اجازه درخواست سهام بیشتر را ندارند و در حقیقت سهم بیشتری به آنها تعلق نمی گیرد.



:: برچسب‌ها: اقامت ترکیه ,
:: بازدید از این مطلب : 355
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 3 خرداد 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

The main purpose of an SEO text piece is to establish a keyword specific phrase used throughout the website.  By utilizing all of the different keywords that can be most easily associated with the main keyword of the page, you have a better chance of connecting with the search engines and receiving a higher ranking on search engine pages.

Before you start writing your SEO text piece, you want to determine the specific topic of the page.  If you have a page regarding custom car designs then it makes sense to use the words custom car designs and this could easily be achieved by using the words Car Design Company or something along those lines.

However, that is not always possible and you will have to settle for something in between.  You can use the words Car Design Company in the heading and then use words that will best describe the content of the page.  You can include important keyword phrases in the main body of the text and then use the same keywords in the heading.

The best thing to do is to just let the words flow and create a smooth article that is functional and makes sense.  Even though the search engines will not place a high value on this type of writing, it is important that you include the keywords in order to make the article easy to use.

SEO articles use a great number of keywords and are usually very long because the keyword phrases are not often targeted.  Most SEO articles are two or three paragraphs long and include a variety of topics and will often be broken up with graphics to make the pieces easier to be read.

The graphics used in these pieces can be any amount of the following: banners, graphs, and even navigation graphics.  The main graphics are used to make the article more navigable and to help the crawlers that are looking for content.  They should have important phrases in the descriptions and should be directly related to the content of the piece.

One of the most important things to keep in mind for graphics used in an article is that they should be relevant to the text on the page.  It is important to make sure that the graphics you use reflect the keywords of the page or it will be more difficult for the search engines to find your information.  If you use text that is not related to the text used on the page, then you will not get a positive reaction from the search engines.

You should make a point to include links from the graphics to other parts of the website.  Therefore, you should not use these links just for the purpose of adding more links for the search engines.  You should make sure that the links are pertinent to the text on the page and to the targeted audience of the page.  This is important, because links that are not relevant will not help you to get a better ranking in the site.

One of the most important tips for your graphics on your page is to include a descriptive title for the graphics.  The title should be included in the alt text and the image tags.  This will help the search engines to find the image on the web site and will also help your customers who have a visual impaired mind.  In fact, this method can help you to make more money by having your pictures displayed on the site.

You should make sure that you use the alt text properly as well.  The search engines will not pay any attention if you just use the words "Home" or "Home Page".  You should use the keywords used in the title, as well as in the description of the image.  Also, you should not use the words "click here" or "go to another page".  No one will want to use these words when they are searching.  The search engines suggest that you make the text more descriptive.

Something else that you should keep in mind is that the search engines like the graphics on your page to show the information that is important to the visitor.  You should strive to make your title and the description as interesting as possible.  This will help make your site more popular and you will receive more visitors from the search engines.  If you are not sure about your descriptive title and description, you can test it out when you are making your web site.

You should include some of the keywords in your description as well.  The search engines will index your site according to the description and the keywords that you use.  If you include the keywords in both of these, your site will get a higher ranking.  You should limit your title to the most important and relevant keywords.  If you do not use keywords, the search engines will ignore them and they will not index your site.  It is important to note that the search engine spiders are programed to detect whether keywords are used in the title and the description.  If these keywords are not used, they will be ignored as well.



:: برچسب‌ها: SEO Text Tips For Web Pages ,
:: بازدید از این مطلب : 361
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 فروردين 1400 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

کولرگازي 24000 اجنرال

اگر به دنبال تهیه و خرید کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال هستید لطفا در این قسمت با ما همراه باشید تا اطلاعات کامل تر و تکمیل تری را دریافت کنید. همان طور که می دانید کولر های گازی یکی از پرمصرف ترین محصولات خانگی می باشند که به دلیل ماهیت مصرف آن ها همواره در مدل های متنوع و منحصر به فردی توسط شرکت ها و برند های معتبر دنیا تهیه و تولید می شوند. ما در ابتدا در خصوص شرکت و برند کولر اجنرال اطلاعات مختصر و مفیدی را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد و سپس در خصوص کولرگازی 24 هزار آن شرکت و همچنین برخی از نکات مهم و تاثیرگذار در نگهداری کولرگازی به شما عزیزان معرفی خواهیم نمود.

معرفی و بررسی شرکت اجنرال

اجنرال یکی از زیرمجموعه های شرکت فوجیتسو می باشد که 4 سال پس از تاسیس این شرکت در حوزه تولید و فروش انواع محصولات تهویه مطبوع فعالیت می کند و تا به امروز با تولید انواع محصولات تهویه مطبوع در طرح ها و ظرفیت های متفاوت توانسته است علاقه مندان بسیار زیادی را در کشور های دیگر و به خصوص در ایران و خاورمیانه پیدا کند.

اولین محصولی که توسط برند اجنرال در کارخانه فوجیتسو تهیه و تولید گردید یک کولر پنجره ای بود که در آن زمان ها با استقبال خوبی نیز رو به رو شد. این شرکت برای افزایش فروش خود در کویت و در سال 1971 شرکتی تاسیس نمود و به سرعت توانست با تولید محصولات بسیار باکیفیت و همچنین تولید محصولاتی که بتواند در دمای بالاتر از 50 درجه سانتی گراد نیز به خوبی کار کند شهرت جهانی پیدا نمود.

هم اکنون این شرکت تا به امروز توانسته است پیشرفت خوبی در بازار های بین المللی داشته باشد و سهم بالایی از فروش خود را در بازار کشور هایی اعم از ژاپن، اروپا، قاره اقیانوسیه و خاورمیانه انجام می دهد. تولید محصولات تهویه مطبوع در کیفیت های متفاوت و طرح بندی های زیبا سبب شده است تا برند اجنرال به یک برند محبوب و جهانی در میان تمامی افراد تبدیل شود.

امروزه برند ها و شرکت های متفاوت و معتبری در زمینه تولید محصولات تهویه مطبوع گام برداشته اند و بسیاری از آن ها نیز به شدت در حال رقابت با سایر رقبای خود هستند. از این رو برند اجنرال نیز با تولید محصولات باکیفیت خود گام بسیار مناسبی در جهت افزایش رضایتمندی مشتریان خود برداشته است.

معیار خرید کولر گازی24000 اجنرال چیست؟

امروزه خرید کولر گازی بر اساس سه معیار بسیار پراهمیت صورت می گیرد که این دو عامل به نوعی مکمل یک دیگر می باشند اما این معیار ها چیستند؟

  • کم مصرف باشد.
  • طراحی زیبا و منحصر به فردی داشته باشد.
  • بتواند در مدت زمان کم، محیط مورد نظر را خنک یا گرم سازد.

بر این اساس خرید کولر گازی اجنرال 24000 به دلیل برخورداری از سه معیار فوق می تواند همواره انتخاب خوب و قابل قبولی باشد به همین دلیل بر آن شده ایم تا در خصوص این محصول اطلاعات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار دهیم تا شما نیز بتوانید قبل از خرید اطلاعات جامع تری را به دست آورید. لطفا در ادامه با ما همراه باشید.

چرا باید از کولرگازی استفاده کنیم؟

کولرهای گازی یکی از محصولات بسیار پرمصرف و متداول امروزی هستند که به دلیل ماهیت های متفاوت و منحصر به فردی که در مقایسه با کولرهای آبی دارند همواره در معرض مصرف بیشتر می باشند. یکی از این معیار ها می توان به وجود سیستم دی سی اینورتر و سایر سیستم های دیگر اشاره نمود که به موجب آن می توان تاثیرات بسیار زیادی در کاهش و همچنین صرفه جوبی در مصرف برق و انرژی داشت.

همچنین کولرهای گازی قادر هستند تا محیط شما را در کمترین زمان ممکن به خوبی خنک و یا گرم سازند که این موضوع از سایر محصولات دیگر بر نمی آید. همین تفاوت ها باعث شده است تا کولرگازی محصولی متداول تر به نظر برسد.

کمی در مورد کولر گازی 24000 اجنرال بیشتر بدانیم!

همان طور که اشاره نمودیم سه معیار بسیار مهم برای خرید کولرگازی وجود دارد که یک فرد با در نظر گرفتن آن ها می تواند خرید خوبی را تجربه کند. محصول فوق به دلیل کیفیت ساخت و برخورداری از موتوری بسیار مناسب یک انتخاب درست برای آن دسته از افرادی است که در مناطق گرم و حاره ای کشور در حال سکونت هستند و به دلیل ظرفیت نسبتا بالای این محصول شما می توانید آن را برای انواع سالن ها و اتاق های خود مورد مصرف قرار دهید.

البته باید خدمت شما عزیزان عرض کنیم که کولر گازی 24 هزار شرکت اجنرال به دلیل برخورداری از موتور دی سی اینورتر در خانواده کولر های گازی کم مصرف قرار می گیرد.

ویژگی های کمپرسور کولر گازی 24 هزار اجنرال

کمپرسور موجود در کولر گازی 24 هزار اجنرال از آن دسته از کمپرسور هایی می باشد که طول عمر بسیار بالایی دارند و به هیچ عنوان در صورت استفاده مداوم از خود سر و صدا به جای نمی گذارند. در حالت کلی شما در خصوص کمپرسور این محصول به هیچ عنوان نگرانی ای نخواهید داشت که در ادامه به صورت مفصل تر به بررسی این موضوع خواهیم پرداخت.

وجود فیلتر پلاسمایستر ایونیزر Plasmaster Ionizer به چه دلیل است؟

این محصول قادر است هوای تولید شده را در 4 جهت اصلی بفرستد و به نوعی جریان هوا را تنظیم نمود تا در دور ترین و کور ترین نقاط سالن، اتاق و... هوای مناسبی به افراد برسد. فیلتر پلاسمایستر ایونیزر Plasmaster Ionizer موجود در فیلتر های تصفیه هوای این محصول در درون خود بیش از 3 میلیون یون دارند که هوای خروجی یا تولید شده توسط دستگاه را عاری از هرگونه میکروب، قارچ، کثیفی و خطر می کند و این موضوع بسیار بسیار مورد اهمیت واقع شده است.

کمی با کمپرسور این محصول و نحوه کارکرد آن آشنا شویم!

در مطالب فوق اشاره ای جزئی به کمپرسور داشتیم اما در این قسمت به شیوه ای تخصصی تر به این موضوع نگاهی خواهیم انداخت. در حالت کلی چنانچه به کولر های گازی قدیمی توجه داشته باشید شیوه کار به این صورت بود که برای خنک سازی و یا گرم نمودن محیط کولر را روشن می نمودیم، پس از مدتی استفاده و رسیدن دمای محیط به دمای ایده آل ما ملزم به خاموش نمودن کولر می نمودیم که این رویه در طول یک شبانه روز شاید در حدود 20 الی 30 بار اتفاق می افتاد که این عامل خود دلیلی بر افزایش مصرف برق است!

اما در کولر های گازی اینورتر یا دی سی اینورتر به دلیل برخورداری از موتور اینورتر شما دیگر نگران مصرف بالای برق نخواهید بود چراکه به صورت خودکار با رسیدن دمای محیط به دمای تعادل، دستگاه شما دور موتور را کاهش داده و مانع از خاموش شدن می شود.

جالب است بدانید یکی از عوامل تاثیر گذار در افزایش مصرف برق در صورت استفاده از کولر های گازی، روشن و خاموش نمودن پیوسته آن است، استارت اولیه در این محصولات می تواند هزینه های ناشی از استفاده از آن را به شدت افزایش دهد.

سیستم دی سی اینورتر DC inverter چیست؟

برد اینورتر دی سی (DC) از آن دسته از برد هایی می باشد که با تولید خود انقلاب عظیمی در بازار ایجاد کرده است. برد اینورتر دی سی به منظور کاهش مصرف برق در کولر های گازی تهیه و تولید شده است که در اکثر کولر هایی نصب شده است که از کمپرسور روتاری حاره‌ای بهره مند هستند.

اما نکته جالب اینجا است که کولرهای گازی ای که از سیستم دی سی اینورتر برخوردار هستند توانایی این را دارند تا به میزان 60 درصد در کاهش مصرف برق و انرژی تاثیر گذار باشند. ایا شما هم قصد دارید بدانید این سیستم چگونه کار می کند؟

اجازه دهید این مورد را با ذکر یک مثال برای شما عزیزان به خوبی تشریح کنیم، شما در کولرهای نسل معمولی هنگامی که دستگاه را روشن می کنید پس از مدت 1 الی 2 ساعت و به محض سرد و یا گرم شدن محیط، برای آن که بتوانید دما را مجدد به حالت اولیه بازگردانید، مجبور می شوید تا دستگاه را خاموش و پس از گذشت 15 الی 30 دقیقه آن را مجدد روشن کنید.

این فرایند در طول روز بسته به متراژ محیط می تواند در حدود 5 الی 10 بار رخ دهد که همین موضوع می تواند باعث افزایش مصرف برق و انرژی شود چراکه در هنگام استفاده از کولرهای گازی درست زمانی که دستگاه را روشن می کنید بیشترین مصرف برق را خواهید داشت.

بررسی تفاوت گاز در کولر های گازی نسل جدید و قدیم

یک نوع تفاوتی که در میان کولر های گازی نسل جدید و قدیم وجود دارد به گاز مورد استفاده آن ها بر می گردد. گاز مورد استفاده در کولر های گازی نسل جدید برخلاف کولر های گازی نسل قدیم که از گاز R22 تهیه و تشکیل شده اند گاز R410 می باشد که تفاوت های بسیار فاحشی با هم خواهند داشت.

اما استفاده از گاز R410 خطرات زیست محیطی را کاهش می دهد و اثرات کمتری بر روی محیط زیست می گذارد. همچنین این گاز در رده انرژی A+++ قرار می گیرد و به نوعی به دستگاه این اجازه را می دهد تا بتواند در سرعت های متغییر کار کند. جالب است بدانید این گاز می تواند مصرف برق را تا حدود 73 درصد کاهش دهد.

چطور می توانیم از کولرگازی پس از خرید به خوبی استفاده کنیم؟

یکی از دغدغه های اصلی افراد پس از خرید کولرگازی، نگهداری آن است. ما در ادامه به شما عزیزان روش هایی را معرفی و بررسی خواهیم کرد که چنانچه آن ها را رعایت کنید می توانید از کولرگازی خود مدت ها بدون هیچ گونه سرویس و یا تعمیری استفاده کنید، اما این موارد چیستند؟

1.مطمئن شوید برقی که به کولرگازی شما متصل است بدون نوسان می باشد.

2.در حالت پرفشار به هیچ عنوان از دستگاه خود در فواصل زمانی بلند مدت استفاده نکنید.

3.فیلتر موثر هوا را هر 30 روز یک بار شستشو دهید تا کاملا پاکیزه و سالم شود.

4.هنگام تغییر حالت سرمایش به گرمایش و بالعکس همواره از خاموش بودن دستگاه مطلع باشید.

5.از کولر گازی و ابی در یک محیط به هیچ عنوان استفاده نکنید چراکه کولر آبی باعث افزایش رطوبت محیط خواهد شد و کولرگازی رطوبت محیط را جذب می کند.

6.در هنگام خرید محصولات تهویه مطبوع همواره سعی کنید از بهترین برند های معتبر دنیا و نسل های آخر آن استفاده کنید.

7.هر محصول دارای یک کاتالوگ و دفترچه راهنما است که به این منظور می توانید از آن استفاده کنید تا راهنمایی های مورد نظر را به خوبی داشته باشید.

8.همواره توجه خود را به سیستم مدیریت مصرف انرژی داشته باشید. سعی کنید کولرگازی شما در خانواده محصولات کم مصرف قرار بگیرد. به همین موجب می توانید بخشی از هزینه های خود را مدیریت کنید.

9.به هیچ عنوان در طول روز حتی برای ساعتی اندک نیز کولر را به صورت روشن در محل رها نکنید چراکه در این صورت می توان شاهد افزایش هزینه های انرژی شد.

10.چنانچه در فصول گرم سال قصد دارید از این دستگاه به صورت شب تا صبح استفاده کنید به هیچ عنوان آن را بر روی درجه کم قرار ندهید.

11.در تابستان سعی کنید با کشیده پرده های اتاق، سالن و... از تابش مستقیم نور خورشید به داخل محیط اتاق، منزل و یا کار جلوگیری کنید. این مسئله می تواند تاثیر بسیار مناسبی در کاهش مصرفی انرژی کولر شما داشته باشد.

چنانچه بخواهید کولرگازی خود را برای مدت ها استفاده کنید و دردسر تعمییر و جا به جایی آن را به جان نخرید بهتر است موارد فوق را با دقت مورد بررسی و ارزیابی قرار دهید.

سیستم اسمارت هوشمند چیست؟

یکی دیگر از سیستم های بسیار مناسب و منحصر به فردی که در کولرهای گازی نسل جدید قرار گرفته است سیستم اسمارت هوشمند می باشد. در مطالب فوق در خصوص سیستم دی سی اینورتر اطلاعات کاملی را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم اما بدانید که وجود سیستم اسمارت هوشمند در کنار سیستم دی سی اینورتر می تواند به میزان 75 درصد در کاهش مصرف برق و همچنین انرژی صرفه جویی کند اما این سیستم چیست و چگونه می تواند باعث کاهش مصرف انرژی شود؟

توجه داشته باشید که سیستم اسمارت هوشمند با استفاده از مادون قرمزی که در دستگاه به کار رفته است می تواند محیط را به خوبی اسکن کند و تعداد افراد حاضر در محیط را به خوبی شناسایی کند. در این صورت می تواند هوای خروجی به محیط را با کنترل و دقت بیشتری ارسال نماید به این منظور که دما را متناسب با تعداد افراد حاضر در محیط کم و زیاد می کند و این تغییرات ناشی از دور فن دستگاه می تواند تاثیر بسیار زیادی در کاهش مصرف برق و همچنین انرژی داشته باشد.

به همین خاطر است که می گوییم سیستم اسمارت هوشمند در کنار سیستم دی سی اینورتر می تواند به میزان 75 درصد در مصرف انرژی صرفه جویی داشته باشد.

معرفی کولر های گازی در برند های متفاوت و مختلف:

ایا تنها برند ال جی است که دارای محبوبیت خاصی در میان افراد می باشد؟ قطعا این طور نیست.تهیه و انتخاب کولر گازی جدای از برند امری کاملا سلیقه ایا بوده و بر اساس شکل و ظاهر و سیاست قیمت گذاری محصولات توسط افراد انتخاب و خریداری می شود. از جمله برند های معتبر و منحصر به فردی که می توان در این حوزه به آن ها اشاره نمود به شرح زیر است:

  • کولرگازی شرکت ال جی
  • کولرگازی شرکت اجنرال
  • کولرگازی شرکت گری

ارسال محصولات شما به سراسر کشور چگونه است؟

از آن جایی که محصولات تهویه مطبوع در دسته محصولات سنگین وزن خانگی قرار می گیرند پیشنهاد می کنیم ارسال آن ها از طریق بابری های مجاز ما در شهرستان بانه صورت بگیرد. چراکه در این صورت مزایای بسیار ویژه یا نیز همانند پرداخت درب منزل برای شما عزیزان در نظر گرفته خواهد شد.

در نهایت شما می توانید با تماس با پشتیبانان تاپ فروش اطلاعات کامل تری در این خصوص به دست آورید.

جمع بندی قسمت توضیحات کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال

ما در این قسمت در خصوص کولر گازی اینورتر 24000 اجنرال اطلاعات کامل تری را در اختیار شما عزیزان قرار دادیم، امیدواریم بتوانیم کمی دانش و سطح آگاهی شما را از این محصول افزایش داده باشیم. چنانچه سوالی در این خصوص دارید می توانید در بخش نظرات و یا از طریق شماره تلفن های موجود در وبسایت با ما در میان بگذارید تا ما در کم ترین زمان ممکن به تمامی سوالات شما پاسخ دهیم.

 



:: برچسب‌ها: مشخصات کولر گازی 24000 اجنرال ,
:: بازدید از این مطلب : 377
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 5 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

اگر شما نیز جزو افرادی هستید که به تازگی فعالیت خود را در اینستاگرام شروع کرده اند، احتمالاً درباره خرید لایک و فالوور ایرانی، خرید کامنت اینستاگرام، خرید ویو و... شنیده اید. خرید اینگونه خدمات مانند خرید فالوور ایرانی برای دیده شدن پیج شما در اینستاگرام مزایا و معایبی به همراه دارد. به طور قطع با بالا رفتن عدد فالوورهای شما، اعتماد بازدیدکنندگان پیج بیشتر خواهد شد و افزایش تعداد لایک های هر مطلب نیز باعث محبوب به شمار رفتن آن پست و در نتیجه افزایش مشتریان و مخاطبان کسب و کار شما می شود. اما خرید لایک و فالوور برای اینستاگرام معایبی نیز به همراه دارد. با ما همراه شوید.

 

چرا برای توسعه کسب و کار خود به اینستاگرام نیاز دارید

 

اگر برای توسعه و دیده شدن کسب و کار خود از اینستاگرام استفاده نمی کنید، بهتر است بدانید فرصت بسیار بزرگی را از دست داده اید؛ پس هرچه زودتر فعالیت مناسب در اینستاگرام را در برنامه های کاری خود قرار دهید و قدمی بزرگ تر به سوی اهدافِ کاری خود بردارید. اما به راستی چرا اینستاگرام از مهم ترین ابزارهای بازاریابی است؟

1.ارتباط مستقیم با کاربران

اینستاگرام بستری بسیار مناسب برای ارتباط مستقیم با کاربران است. در اینستاگرام می توانید با مشاهده نظرات و پیشنهادات کاربران، کسب و کار خود را بهبود دهید و محبوبیت خود را بیش از پیش افزایش دهید. همچنین تعامل داشتن با مخاطبان، می تواند نشان دهنده پویایی و زنده بودن کسب و کار شما شود و این امر به خودیِ خود، هوادارانِ شما را افزایش خواهد داد.

2. لزوم محتوای بصری

اینستاگرام محیطی برای به اشتراک گذاری انواع تصویر و ویدیو است. بهتر است بدانید انتشار تصاویری از محیط کاری، جو و فضای میان کارمندان و پروسه کاری می تواند تاثیری عظیم در ایجاد حس نزدیکی و جذب مخاطبان داشته باشد. همچنین با انتشار تصاویر مرتبط در مناسبت های مختلف، هر روزه توجه و فعالیت خود را به کاربران دیگر یادآوری کنید.

3. زیر نظر گرفتن فعالیت های رقبا

با حضور در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام، می توانید هر روزه شاهد فعالیت رقبای خود نیز باشید. همواره بررسی کنید که رقیب هایتان از چه راه هایی برای تبلیغات استفاده می کنند و چگونه با مشتریان و مخاطبان خود ارتباط برقرار می کنند. همچنین تعداد فالوورها و لایک های صفحه های رقیب، محبوبیت کسب و کار آن ها را به شما نشان می دهد. البته می توانید با خرید لایک ایرانی و فالوور ایرانی، خیال خود را از برتری میان دیگر رقبا راحت کنید.

 

 

 

 

انواع لایک و فالوور اینستاگرام

همانطور که گفتیم، از روش های برتری میان دیگر رقبا در اینستاگرام، خرید لایک و فالوور ایرانی است. اگر قصد ارتقا برند خود را با استفاده از اینستاگرام دارید، بهتر است به سرعت ترافیک پیج خود را بالا ببرید. خرید فالوور ارزان از جمله راه های موجود است. انواع لایک و فالوور اینستاگرام به شرح زیر است: لایک و فالوور ایرانی لایک و فالوور خارجی لایک و فالوور واقعی لایک و فالوور فیک در ادامه به توضیح تفاوت های هریک از این موارد خواهیم پرداخت.

تفاوت لایک و فالوور ایرانی و خارجی

همانطور که گفتیم، با افزایش تعداد فالوورها و لایک های مطالب، محبوبیت شما در میان کاربران افزایش می یابد. اگر قصد خرید فالوور ارزان برای پیج خود را دارید، بهتر است درباره انواع مختلف لایک و فالوور بدانید. به طور کلی می توان لایک و فالوورها را به دو دسته ایرانی و خارجی تقسیم کرد. لایک و فالوور ایرانی و خارجی هر دو یک نوع اکانت هستند؛ اما نام و تصویر آنها متفاوت است. اگر کسب و کار شما ایرانی است و قصد ارائه خدمات به کاربران ایرانی را دارید، خرید لایک و فالوور ایرانی بهترین گزینه است. با خرید لایک و فالوور خارجی، تصاویر و مطالب شما برای افراد خارج از کشور نمایش داده می شوند. به همین علت، لایک ها و فالوورهای خارجی هیچ سودی برای شما نخواهند داشت.

تفاوت لایک و فالوور واقعی و فیک

تفاوت عمده میان فالوورهای فیک و واقعی، فعالیت آن هاست. فالوورهای فیک هیچگونه فعالیتی در اینستاگرام ندارند. اما فالوورهای واقعی، دارای نام و تصاویر واقعی هستند و مانند هر یک از ما، در اینستاگرام فعالیت می کنند. با دانستن این موضوع، حتما متوجه شده اید که خرید لایک و فالوور ایرانی واقعی بهترین گزینه برای توسعه و دیده شدن صفحه شما در اینستاگرام است. ، ما برای فروش لایک و فالوورهای ایرانی باکیفیت همواره در کنار شما خواهد بود

مزایا و معایب خرید لایک و فالوور ایرانی

خرید فالوور و لایک برای پیج اینستاگرامی، می تواند راه حلی عالی برای ارتقا برند شما در فضای مجازی باشد. اما بهتر است پیش از اقدام به خرید، مزایا و معایب این کار را نیز بدانید.

مزایای خرید لایک و فالوور

خرید لایک و فالوور اینستاگرام، می تواند به دیده شدن کسب و کار شما کمک بسیاری کند. اما بهتر است در خرید آن ها زیاده روی نکنید؛ چرا که اگر تفاوت میان لایک و فالوورهایتان فاحش باشد کاربران متوجه غیر واقعی بودن آن ها می شوند. به همین خاطر بهتر است متناسب با تعداد فالوورهایتان لایک بخرید و بالعکس. از جمله مزایای خرید فالوور اینستاگرامی می توان به موارد زیر اشاره داشت:

فالوور بالا برگ تایید شماست

با توجه به اینکه فعالیت بسیاری از کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است، داشتن تعداد بالای فالوور و لایک، می تواند اعتبار پیج شما را به کاربران نشان دهد. امروزه کاربران، بیشتر مایل به استفاده از خدماتی هستند که از پیش تایید شده اند. فالوورهای بالا نیز دقیقا همین مطلب را به ذهن مخاطب القا خواهند کرد.

بهتر از رقبای خود باشید

همانطور که گفتیم، نگاه کاربران در شبکه های اجتماعی گزینشی و مقایسه ای است. به همین علت، برتری نسب به دیگر رقبا نقشی کلیدی در جذب مخاطبان خواهد داشت. از جمله راه های برتری نسبت به رقبا در اینستاگرام، داشتن تعداد بیشتر فالوور و لایک است. البته بهتر است به تناسب میان تعداد فالوور و لایک توجه داشته باشید.

معایب خرید لایک و فالوور

با دانستن معایب خرید فالوور اینستاگرام، می توانید اهمیت و فواید این کار را برای کسب و کار خود بهتر ارزیابی کنید. از جمله معایب خرید فالوور اینستاگرام، می توان موارد زیر را نام برد:

حذف فالوورهای فیک توسط اینستاگرام: بهتر است بدانید، گرچه فالوورهای فیک می توانند به ظاهرِ بهتر صفحه شما کمک کنند، اما پس از مدتی توسط اینستاگرام حذف خواهند شد. واضح است که کاهش ناگهانی فالوورهای پیج شما، هرگز جنبه خوبی نخواهد داشت و می تواند برای کسب و کار شما گران تمام شود.

بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما:

اگر اقدام به خرید لایک و فالوور ایرانی کرده اید، بهتر است به فکر خرید کامنت و ویو نیز باشید. بالا بودن تعداد فالوورها، در حالی که تعداد لایک ها و کامنت های مطالب پایین هستند، می تواند موجب بی اعتمادی کاربران نسبت به صفحه شما شود. پس بهتر است به تناسب میان تعداد فالوورها، لایک ها و کامنت های صفحه خود توجه داشته باشید.

به طور خلاصه

همانطور که در مقاله بالا خواندید، با استفاده از شبکه های اجتماعی نظیر اینستاگرام، می توانید ارتباط خود را با مخاطبان و کاربران افزایش دهید و بیش از پیش دیده شوید. خرید لایک و فالوور ایرانی می تواند تاثیری چشمگیر در جذب مخاطبان و مشتریان بیشتر به سمت کسب و کار شما داشته باشد. اما بهتر است در این راه به کیفیت لایک ها و فالوورها توجه داشته باشید؛ خرید لایک و فالوورهای بی کیفیت، می تواند باعث سقوط صفحه و در نتیجه بی اعتمادی کاربران شود. با استفاده از خدمات ما می توانید از کیفیت بالای لایک ها و فالوورهای خود اطمینان داشته باشید.

منبع: نمناک



:: برچسب‌ها: خرید لایک و فالوور ایرانی ,
:: بازدید از این مطلب : 374
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : محمد سلحشوری

پاناسونیک با نام پیشین ماتسوشیتا، شرکت الکترونیکی ژاپنی و چندملیتی است، که دفتر مرکزی آن در کادوما، اوساکا قرار دارد.

شرکت پاناسونیک در سال ۱۹۱۸ توسط کونوسوکه ماتسوشیتا تحت نام ماتسوشیتا تأسیس شد و در طول سال‌های متمادی فعالیت در صنایع الکترونیک و مخابرات، امروزه در ردیف شرکت‌های بزرگ ژاپنی مانند سونی، هیتاچی، شارپ و توشیبا قرار دارد، که به‌عنوان غول‌های صنایع الکترونیکی جهان شناخته می‌شوند.

این شرکت در سال ۲۰۱۲ به‌عنوان چهارمین تولیدکننده تلویزیون در جهان شناخته شد. سهام شرکت پاناسونیک در بازارهای بورس توکیو، بورس اوساکا، بورس ناگویا و بورس فیلیپین معامله می‌شود.

تاریخچه شرکت پاناسونیک

از ۱۹۱۸ تا ۱۹۶۰

ماتسوشیتا کونوسوکه بنیانگذار این شرکت، فعالیتش در صنعت الکترونیک را از بخش فروش شرکت هیتاچی آغاز کرد. وی در سال ۱۹۱۸ کارخانه تولید ابزار برقی ماتسوشیتا را برای تولید لوازم برقی جانبی تأسیس نمود.

در سال‌های نخست، شرکت به فروش لامپ، اتوی برقی و هولدورهای لامپ پرداخت و در سال ۱۹۲۷ اولین تولید خود، که لامپ‌های دوچرخه بود را با برند ناسیونال (به انگلیسی: National) به بازار ژاپن عرضه کرد.

در طول جنگ جهانی دوم کارخانجات ماتسوشیتا که در سراسر آسیا گسترده شده بودند، به تولید قطعات الکتریکی، تجهیزات بی‌سیم، موتورهای الکتریکی، لامپ‌های رشته‌ای و نخستین نمونه از لامپ‌های خلاء، اشتغال داشتند.

پس از جنگ جهانی دوم، ماتسوشیتا اقدام به بازسازی و سازماندهی مجدد ساختار شرکت پاناسونیک نمود و محصولات جدیدی را به بازار ژاپن وارد کرد، که شامل رادیو، دوچرخه و لوازم خانگی می‌شد. ماتسوشیتا در راستای تولید لوازم مورد نیاز پس از جنگ، کمک‌های فراوانی به برادر همسرش؛ توشیو ایوئه، به‌منظور راه‌اندازی شرکت سانیو نمود، گرچه این شرکت بعدها به بزرگترین رقیب پاناسونیک تبدیل گشت، ولی سرانجام در سال ۲۰۰۸ توسط پاناسونیک خریداری شد.

پاناسونیک در طول دهه‌های ۱۹۵۰، ۱۹۶۰ و ۱۹۷۰ خط تولید محصولات و لوازم برقی خانگی، با برند ناسیونال را گسترش داد. این کارخانجات لوازم الکتریکی در شهرهای مختلف ژاپن و قسمت‌هایی از آسیا دایر گشت و تولیدات برند ناسیونال آن شامل انواع رادیو، تلویزیون‌های وی‌اچ‌اس و وی‌سی‌آر، پلوپز، جاروبرقی، یخچال، فریزر، دستگاه‌های صوتی تصویری، ضبط صوت و… بود. برند ناسیونال در تمامی نقاط جهان به‌جز بازار ایالات متحده عرضه می‌شد، که به لحاظ استفاده شرکت نشنال رادیو کمپانی، از برند ناسیونال، ماتسوشیتا اجازه استفاده از این برند را برای محصولات خود نداشت.

از ۱۹۶۰ تا ۱۹۸۹

در سال ۱۹۶۱ ماتسوشیتا کونوسوکه، به ایالات متحده آمریکا سفر کرد و پس از دیدارهایی که با بزرگترین فروشندگان لوازم الکترونیکی این کشور داشت، اقدام به تولید تلویزیون با برند پاناسونیک، برای بازار آمریکا نمود.

شرکت ماتسوشیتا در سال ۱۹۶۵ اسپیکرهایی با برند تکنیکس (به انگلیسی: Technics) را وارد بازار کرد، خط تولید محصولات تکنیکس با کیفیت بسیار بالایی تولید می‌شدند و عملکرد آن بگونه‌ای بود، که پس از چند سال تبدیل به برندی بین‌المللی شد.

در اواسط دهه ۱۹۷۰ تلویزیون‌های پاناسونیک، به بازارهای آسیا و خاورمیانه وارد شد و پس از موفقیتی که شرکت ماتسوشیتا، در فروش تلویزیون‌های با برند پاناسونیک در بازارهای وسایل الکترونیکی آسیا و ایالات متحده آمریکا کسب کرده بود، در اواخر دهه ۱۹۷۰ میلادی، در پی افزایش تقاضای بازارهای اروپا به این محصول، در سال ۱۹۷۹ تلویزیون‌های پاناسونیک به بازارهای اروپا نیز عرضه شد.

در ۱۹۸۳ ماتسوشیتا شرکت تابعه پاناسونیک سنیور پارتنر را راه‌اندازی کرد، که نخستین محصول آن، اولین کامپیوتر ژاپنی سازگار با آی‌بی‌ام بود.

از ۱۹۸۹ تا ۲۰۰۰

در تاریخ ۲۷ آوریل ۱۹۸۹، ماتسوشیتا کونوسوکه بنیان‌گذار شرکت ماتسوشیتا الکتریک، در سن ۹۴ سالگی درگذشت. در ماه نوامبر ۱۹۹۰ شرکت ماتسوشیتا اقدام به خریداری شرکت رسانه‌ای آمریکایی ام‌سی‌ای (مالک یونیورسال استودیوز) به ارزش ۶٫۵۹ میلیارد دلار نمود، که کمتر از ۵ سال بعد، در آوریل ۱۹۹۵ میلادی، پاناسونیک ۸۰٪ درصد از سهام شرکت ام‌سی‌ای را به ارزش ۷ میلیارد دلار، به شرکت سیگرم کمپانی واگذار کرد.

از ۲۰۰۰ تا کنون

در ژانویه ۲۰۰۶ پاناسونیک خط تولید تلویزیون‌های آنالوگ که ۳۰٪ درصد از فروش کلی تلویزیون‌های این شرکت را به خود اختصاص می‌داد، متوقف نمود و کمتر از یک ماه پس از آن، تمرکز خود را بر تولید تلویزیون‌های دیجیتال معطوف نمود.

در ماه نوامبر ۲۰۰۸ مدیران وقت پاناسونیک، شروع به رایزنی با یکی از بزرگترین رقبای خود؛ سانیو، بمنظور ادغام دو شرکت در یکدیگر کردند، که این مراودات در نهایت به خریداری ۵۰٫۲٪ درصد از سهام شرکت سانیو، به ارزش ۴٫۵ میلیارد دلار، توسط پاناسونیک انجامید. در دسامبر ۲۰۰۹ دو شرکت با هم ادغام شدند و هم‌اکنون سانیو شرکت تابعه پاناسونیک به‌شمار می‌آید.

در ۲۹ ژوئیه ۲۰۱۰ کمپانی پاناسونیک باقی‌مانده سهام سانیو و همچنین شرکت پاناسونیک الکترونیک ورکس را با قیمت ۹٫۴ میلیارد دلار خریداری کرد.

در اواخر سال ۲۰۱۰ در پی خروج شرکت پایونیر از بازار نمایشگرهای پلاسما و توقف خط تولید تلویزیون‌های پلاسمای پایونیر، باناسونیک تمامی دارایی‌های بخش تلویزیون این شرکت را خریداری و ادغام نمود.

در آوریل ۲۰۱۰ مدیریت پاناسونیک کاهش نیروی کار شرکت، تا مرز ۴۰٫۰۰۰ نفر را، تا پایان سال مالی ۲۰۱۲ با هدف ساده‌سازی ساختار و عدم تداخل بخش‌های مختلف این شرکت، اعلام نمود. این تعداد در حدود ۱۰٪ درصد از مجموع کارکنان پاناسونیک را در بر می‌گرفت.

محصولات شرکت پاناسونیک

محصولات تلویزیون پاناسونیک در نمایشگاه ایفا سال ۲۰۱۰

شرکت پاناسونیک طیف وسیعی از محصولات و تجهیزات الکترونیکی، الکتریکی و صنعتی را تولید و عرضه می‌کند. این محصولات عبارتند از: تلویزیون (ال‌سی‌دی، ال‌ای‌دی)، دستگاه‌های پخش دی وی دی، سیستم‌های سینمای خانگی، دستگاه‌های ضبط و پخش تصاویر دیجیتال، دوربین‌های فیلمبرداری ویدئویی، دوربین‌های عکاسی دیجیتال، لوازم صوتی خانگی و سیستم‌های صوتی حرفه‌ای، سیستم‌های پخش اتومبیل، وسایل برقی خانگی؛ جاروبرقی، یخچال و فریزر، مایکروویو، پلوپز، ماشین ظرفشویی، ماشین لباسشویی، سشوار، غذاسازهای خانگی، سیستم‌های اتوماسیون اداری، سیستم‌های مخابراتی، مهندسی سیستم، سیستم‌های دوربین مدار بسته، سیستم‌های امنیتی، تجهیزات مانیتورینگ، نمایشگرهای پلاسما، نمایشگرهای دید بالا، پروژکتورها، کولرهای گازی و تجهیزات تهویه هوا، سیستم‌های پردازش اسناد، دستگاه‌های فتوکپی و فاکس، دستگاه‌های تلفن ثابت، سیستم‌های سنترال مرکزی تلفن و پی‌ای‌ایکس، کامپیوترهای قابل حمل صنعتی، لپ‌تاپ و بخش‌های مهندسی سازه.

آمار و ارقام شرکت پاناسونیک

شرکت پاناسونیک هم‌اکنون در عرصه تولید محصولات الکتریکی و الکترونیکی برای کاربردهای خانگی، تجاری و صنعتی فعالیت می‌کند. این شرکت با درآمدی معادل ۷٫۸۴۶ تریلیون ین در سال مالی منتهی به مارس ۲۰۱۲ را داشته‌است، که ۵۳٪ درصد از بازار ژاپن، ۲۵٪ درصد از آسیا، ۱۲٪ درصد از قاره آمریکا و ۱۰٪ درصد را نیز از بازار اروپا کسب کرده‌است.

گروه پاناسونیک شبکه‌ای جهانی متشکل از ۵۸۰ شرکت و ۳۳۰٫۰۰۰ نفر کارمند است که افزون بر ۱۵٬۰۰۰ محصول را با برندهای ناسیونال، پاناسونیک و تکنیکس تولید و عرضه می‌نماید.

حمایت‌های مالی

یارنو ترولی، راننده تیم تویوتا اف۱، در مسابقات گرند پریکس آمریکا ۲۰۰۶، اسپانسر: پاناسونیک

شرکت پاناسونیک در ورزش‌های مختلف و باشگاه‌های ورزشی گوناگون، به‌عنوان اسپانسر فعالیت و سرمایه‌گذاری می‌کند. شرکت پاناسونیک به عنوان حامی رسمی بازی‌های المپیک تابستانی ۲۰۱۶ بوده‌است. این شرکت اسپانسر اصلی مارکو رویس می‌باشد، که در باشگاه فوتبال بروسیا دورتموند در بوندس‌لیگا و همچنین تیم ملی فوتبال آلمان بازی و فعالیت می‌کند.

این شرکت مالک باشگاه فوتبال گامبا اوساکا بوده، که یکی از تیم‌های فعال در جی‌لیگ ژاپن به‌شمار می‌آید. پاناسونیک سرمایه‌گذار رسمی و اسپانسر اصلی لیگ برتر فوتبال آمریکا می‌باشد. این شرکت مالک باشگاه والیبال پاناسونیک پنترز یکی از تیم‌های فعال در وی لیگ ژاپن و از سهامداران و حامیان تیم بسکتبال بوستون سلتیکس آمریکا در ان‌بی‌ای به‌شمار می‌آید. از دیگر رشته‌های ورزشی که این شرکت در آن به سرمایه‌گذاری مشغول است، می‌توان به اتومبیل‌رانی اشاره کرد. پاناسونیک اسپانسر اصلی تیم فرمول یک تویوتا محسوب می‌شود. هیرو ماتسوشیتا، نوه بنیانگذار پاناسونیک، که خود در گذشته از رانندگان مسابقات اتومبیل‌رانی بشمار می‌آمد، هم‌اکنون مدیریت بخش حمایت‌های مالی شرکت پاناسونیک را برعهده دارد.

منبع: ویکی پدیا



:: برچسب‌ها: تاریخچه شرکت پاناسونیک , صنایع الکترونیک و مخابرات , شرکت تابعه پاناسونیک , خط تولید تلویزیون‌های آنالوگ , کمپانی پاناسونیک ,
:: بازدید از این مطلب : 382
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 24 آبان 1398 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 صفحه بعد